środa, 15 grudnia 2010

Pielęgnacja zębów

Dzisiaj opowiem Wam o mojej pielęgnacji zębów.
Powiem tak – ja problemów z zębami nigdy nie miałam: od siebie są zdrowe, nie psują się, nie są wrażliwe, jednak co za tym idzie mają naturalnie lekko żółtawy kolor, także od dawna już z tym walczę.
Na co dzień używam szczoteczki do zębów Colgate 360 stopni. Jak na zwykłą, manualną szczoteczkę do zębów, jest dosyć droga, ale bardzo często jest na różnych promocjach. Muszę przyznać, że oprócz ceny ma same plusy. Bardzo dokładnie czyści zęby, „włosie” nie wygina się na wszystkie strony, nie drażni dziąseł, można sobie wyczyścić również język. :P Bardzo, bardzo polecam.
Żadna pasta do zębów nie gości u mnie zbyt długo, ponieważ za każdym razem kupuję coś innego. Aktualnie używam pasty Blend-a-med. 3D White Luxe wersja do zębów wrażliwych, ponieważ nie chciałam aby była zbyt mocna. Wybielenie jest, jednak jest bardzo delikatne, jednak zęby nie są ani trochę wrażliwe. Więc jeśli ktoś boryka się z zębami wrażliwymi i chciałby je trochę wybielić, to polecam tę pastę.
Kolejny produkt, którego używam codziennie to nici dentystyczne. Moje są z firmy Colgate. Jestem z nich zadowolona, ale nie są jakieś cudowne – nici jak nici, cóż więcej mogę powiedzieć.
Płyn do płukania jamy ustnej również jest z Colgate. Moja wersja to wersja wybielająca. Wybielenia co prawda nie zauważyłam, ale bardzo fajnie odświeża usta. Na początku wydaje się bardzo ostry, ale idzie się do niego przyzwyczaić.
Ostatnim produktem, którego używam sporadycznie to zestaw Biała Perła. Jest to produkt przeznaczony do wybielania zębów. Używałam go przez wakacje przez okres około 1 miesiąca 2 razy dziennie po 35 minut i muszę powiedzieć, że efekty były naprawdę widoczne i jeszcze dzisiaj są pozostałości. Po tej kuracji moje zęby były trochę wrażliwe, jednak po około tygodniu to nieprzyjemne uczucie minęło. Zębom nic się stało – nie psują się, ani nic z tych rzeczy. Samo używanie tego żelu nie jest jakoś bardzo przyjemne, ale da się znieść. Ogólnie mogę polecić, ponieważ za naprawdę niewielką cenę (40 zł) można bezpiecznie wybielić swoje ząbki.






Jeżeli znacie jakąś dobrą i w miarę tanią (do 150zł) elektryczną szczoteczkę do zębów to bardzo proszę o informację. :)
Serdecznie pozdrawiam. :) Jeśli macie jakieś uwagi to się nimi podzielcie. 

22 komentarze:

  1. u mnie niestety pielęgnacja zębów jest trochę bardziej skomplikowana, bo jestem nieszczęśliwą posiadaczką aparatu ortodontycznego :(

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę, kolejne przeciwieństwo :)
    ja mam zeby słabe, wrażliwe. Od pół rok boykam się i chodze często do dentysty z 6, na dole, obiema, które miałam cudowane, leczone kanałami i wgl, a i tak teraz mnie bolą ^^
    ostatnio na jedynkach dolnych zauważyłam jkaby warstwy szkliwa, jaby mi się zęby rozwarstwiały :)
    także ja mam ogólnie słabę zeby. Co do koloru to nie są białe, ale znośne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam podobną sytuacje z 6 - ką, leczona kanałowo a bolała, ostatnio po prostu ją wyrwałam i po problemie he he
    a tak naprawdę to Pani dentystka powiedziała, że korzeń mi się złamał i ze ząb można ratować, ale wytrzyma z rok może 1,5 więc się jej pozbyłam (i tak nigdy jej nie lubiłam)
    A wcześniej za nim mi się złamał korzeń pobolewał mnie ten ząb np. przy przeziębieniu, chyba był źle wyleczony
    ale się rozpisałam
    a szczoteczkę 360 chętnie przetestuje jeszcze jej nie miałam
    nici używam najtańszych z Lidla za 4.99,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z płynów do płukania to tylko listerine :) wybielaczy żadnych nie stosuję, bo boję się, że zęby będą bardziej wrażliwe.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie z tych rzeczy do ząbków miałam oprócz tego magicznego wybielacza w postaci żelu, nie stosuję żadnych wybielaczy prędzej mam chęć na wybielanie u dentysty, ale się boję ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Madeleine
    Nieszczęśliwą? Ja zawsze chciałam nosić aparat ortodontyczny i jak na złość mam proste zęby. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Atina
    W sumie jak dla mnie nici mogą być byle jakie. :) Ja za te dałam chyba 7 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magrat
    Kiedyś przetestuję. :) Ja też się tego bałam, ale nie było tak źle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakupoholiczkaaa
    Ja też mam chęć, ale nie mam tyle kasy. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. JEST SPRAWA!
    KLIKAJĄC NA REKLAMY NA MOIM BLOGU POMOŻESZ MI WYGRAĆ LOS SZCZĘŚCIA I SPEŁNIĆ JEDNO Z MOICH MARZEŃ. MAM NADZIEJĘ ŻE UDA MI SIĘ TO ZREALIZOWAĆ. DZIĘKUJĘ!
    http://slothful-slothful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobno jednymi z lepszych są szczoteczki Braun, myślę że w tej kwocie się spokojnie zmieścisz. Ja ostatnio szukałam szczoteczki dla swojego mężczyzny pod choinkę, i jako najlepsza szczoteczka była mi polecana Philipsa. Już Ją kupiłam, ale jeszcze nie miałam okazji używać ;P dopiero za 8 dni ^___^
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. a co do elektrycznej szczoteczki to ja mam od łądnych kilku lat elektryczną z Philipsa, jest super i wkłady dostępne są do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Iwetto
    Patrzyłam na Allegro i za około 80 zł są + przesyłka. :) Muszę jeszcze po sklepach pochodzić. :)A ile zapłaciłaś za tą z Philipsa? Jak ją już będziesz używać, to daj znać co i jak. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zakupoholiczkaaa
    Ja właśnie jeszcze nigdy nie miałam elektrycznej, a słyszę same dobre rzeczy, więc chcę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. możesz zamówić produkty Dairy fun przez internet. Są one tam nieco droższe :( ale rozejrzyj się dobrze po sklepach, muszą gdzieś być! jest u ciebie rossmann?

    link do strony gdzie możesz je zamówić:
    http://www.mydlandia.pl/szukaj.php?keywords=dairy+fun&x=35&y=18

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę Cię po raz trzeci już.
    Nie linkuj non stop u mnie, ani do rozdania, ani do bloga ogółem. Jak będę miała ochotę odwiedzić Twojego bloga to i tak na niego trafię, bez obaw.
    Nie widzę sensu pisania słówka typu "Ładnie", "Śliczny" itd., skoro komentarz jest tylko po to, żeby się zareklamować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Orlica
    Przepraszam, to się więcej nie powtórzy.

    OdpowiedzUsuń