sobota, 11 grudnia 2010

Zakupy kosmetyczne #1

Dzisiaj wkleję Wam kilka fotek moich ostatnich zakupów. ;) Jeżeli coś was interesuje, to napiszcie, a zrobię recenzję. ;)

Cienie Bourjois Smoky Eyes (nr 03 mordore chic)
Wypróbowałam je tylko dwa razy do tej pory. ;) I jak na razie jestem z nich zadowolona. Kolorki są piękne, w miarę dobrze napigmentowane, ładnie wyglądają na oku. Tylko wydaje mi się, że nie są zbyt wydajne, ale to się okaże później. :) Swatchy nie ma sensu robić, bo kolorki wyglądają identycznie na oku jak w opakowaniu.
Zmywacz do paznokci Isana (Rossman)
Skończył mi się mój zmywacz z Sally Hansen, a że szkoda mi było wydawać kolejnych 25 zł na zmywacz do paznokci skusiłam się na ten. :) Był bardzo, bardzo tani. Lakiery zmywa bardzo dobrze, jednak zauważyłam już dwie wady - jest bardzo mało wydajny (w porównaniu z Sally to wręcz masakrycznie) i już zaczynają mi się zadzierać skórki. ;( A podczas używania mojego starego zmywacza nie miałam takiego problemu. Ogólnie jest spoko, ale na pewno przegrywa z Sally Hansen.
Płyn do kąpieli Avon
Zapłaciłam za niego ok 9 zł. Nie mogę Wam o nim powiedzieć zbyt dużo, bo go jeszcze nie używałam, ale moja siostra trochę mi go ukradła i mówiła, że jest spoko, ale za mało daje piany. Ma wspaniały zapach zielonego jabłuszka.
Ziaja De-makijaż Dwufazowy
Chyba najbardziej znany płyn do demakijażu. ;) Czas abym i ja go użyła. Jednak muszę wykończyć jeszcze inne, więc ten czeka w kolejce nieużywany.
Zestaw Avon Planet Spa Dead Sea Minerals
W skład zestawu wchodzi: maseczka błotna, krem do rąk i krem do stóp. Kosztował 27 zł. Jeszcze nie używałam.
L'oreal Elseve Total Repair 5
Koleżanka bardzo mi polecała szampon, więc postanowiłam kupić całą serię. ;) Zobaczymy jak się sprawdzi. :)


Kobo Baza pod cienie
Jeszcze nie miałam okazji jej dokładnie wypróbować, więc dam Wam znać innym razem co i jak. :)


L'oreal Elseve Szampon przeciwłupieżowy
Dostałam go gratis. :) Jeszcze nie używałam. :P

Mleczko do demakijażu Garnier 
Kolejny gratis. ;P 


















Któraś z was testowała może te produkty? Chciała je kupić? Jeśli macie jakieś spostrzeżenia zapraszam do podzielenia się nimi ze mną. :) 

26 komentarzy:

  1. Cienie piekne:)
    Zmywacza używam tego samego, właśnie ze względu na cene;)
    Miałam szampon i odżywkę z tej serii Loreal i nie byłam do końca zadowolona:(
    Zazdroszczę bazy i czekam na recenzję, a i gdzie takie fajne gratisy dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Atina
    A dlaczego nie byłaś zadowolona?
    Potestuję bazę i recenzję zrobię na pewno. :)
    Otwierali u mnie nowego Rossmana i przy zakupach dawali. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile dałaś za tę bazę pod cienie?

    OdpowiedzUsuń
  4. z bazy pewnie będziesz zadowolona :) (ja mam ją już jakiś czas i każdemu polecam :D )

    OdpowiedzUsuń
  5. A.
    Ohh to się bardzo cieszę, że nie wyrzuciłam pieniędzy w błoto. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale się obkupiłaś !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ja jestem ciekawa recenzji bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakupoholiczkaaa
    Zrobię na pewno. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czekam na recenzje bazy i zdjątka makijażu z użyciem paletki:)
    :*

    http://brunettesheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O miałam ten płyn do demakijażu z ziaji i byłam zadowolona. :) Obecnie używam mleczka do demakijażu z garniera i jest jeszcze lepszy.! No zakupy pierwsza klasa, a co do tej wazeliny to musze ja koniecznie kupic, ale mam zbyt duzo obowiazkow, zeby wybrac sie na zakupy. ;//

    A i powiedz mi, gdzie moge dostac te cienie do powiek i ile one kosztuja?

    OdpowiedzUsuń
  10. cienie wygladaja slicznie:)
    co do bazy Kobo to ciezko wyczuc czy to bedzie ok czy nie bo te kosmetyki dostaja skrajnie rozne recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Shopaholic dream
    Potestuję ją i się okaże. :) Ale muszę powiedzieć, że pierwsze wrażenie jest zdecydowanie dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja polecam serie Elseve do pielegnacji wlosow. Co prawda od tej bialej wole zolta ale biala takze byla dobra :) uwazam ze to najlepsze odzywki i maski dostepne w drogeriach po tak atrakcyjnych cenach :)
    i maseczke blotna z avonu takze polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Brunette's Heart Makeup
    Postaram się jak najszybciej coś takiego zrobić. ;) Najpewniej w okresie świątecznym mi się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. martyneczka0011
    O to super. :)
    Te cienie kosztują normalnie ponad 40 zł, ale mi się udało je kupić na promocji w Rossmanie za 30zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Goldika
    O ja żółtej kiedyś używałam i byłam bardzo zadowolona. :) Mam nadzieję, że teraz się nie zawiodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja te kosmetyki z Dairy fun (kulę, puder i inne) kupuję w drogerii, która niestety jest chyba tylko w moim mieście (link: http://www.astor.opole.pl/)
    ale radziłabym poszukać ich w właśnie jakiś mniejszych sklepach kosmetycznych typu natura, faktor itp., bo w tych większych drogeriach nie widziałam ich.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubie różowe mleczko do dem z Garniera, sprawdzało się u mnie bardzo dobrze ;D
    Fajne zakupy, najbardziej zainteresowała mnie baza Kobo ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. nie byłam zadowolona bo mi sie włosy puszyły, szczególnie na końcach:(
    a żółtej serii używam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Madeleine
    Aj, to pewnie ich nie znajdę, ale poszukam w Naturze najwyżej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Iwetto
    Ja z kolei miałam zielone i było ok. :) Na pewno zrobię recenzję tej bazy, bo wszyscy są ciekawi. ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Atina
    Ojej, mam nadzieję, że mi tak nie będzie robić, bo ja ogólnie mam problem z puszeniem się włosów. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. te cienie w roznych odcieniach widzialam juz u paru osob i spodobaly mi sie :)) ... tym bardziej, ze przewaznie sa chwalone...

    OdpowiedzUsuń
  23. maus
    Heh no ja też się tym kierowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię zmywacz Isany ja nie mam takiego problemu ze skórkami jak Ty. Dobrze zmywa i jest taniusi. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. A wyczaiłas może jakiś fajny szampon przeciwłupieżowy? Działający jak najszybciej! Z góry dzięki za info :)
    A zakupki przegenialne!

    OdpowiedzUsuń